Forum www.gildiamagow.fora.pl Strona Główna www.gildiamagow.fora.pl
Forum Gildi Magów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Isengard

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gildiamagow.fora.pl Strona Główna -> Tablica ogłoszeń / Ogłoszenia klanowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andaith




Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:41, 14 Lut 2010    Temat postu: Isengard

Cytując Magdę:

W Grze na początek znajdzie się 9 lokacji technicznych - miast z lokacjami umożliwiającymi techniczny rozwój postaci.
Będą to: Minas Tirith (Minas Anor), Pelargir, Edoras, Moria (Khazad - dum), Annuminas, Umbar, Lorien, Rivendell i Shire.
Tymi lokacjami na razie się NIE ZAJMUJCIE. Nie można tworzyć ich opisów, nie wiedząc, co dokładnie w nich będzie.
Możecie za to opisywać wszystko inne. Naprawdę - wszystko; byle były to miejsca, które wymyślił i opisał Tolkien (zatem odpada np. Brimstone czy Miasto Nod oraz wszelka twórczość własna).
Miejsca, które wybierzecie, powinny być w dziełach Tolkiena opisane na tyle, żebym mogła Wasze opisy sprawdzić pod kątem zgodności z realiami.

W tej fazie prac zajmujemy się wyłącznie tym, co u Tolkiena było na 100%. Być może (choć nie obiecuję) wprowadzimy coś własnego, jednak to dopiero, gdy prace, przede wszystkim nad fabułą, będą zaawansowane. Niestety najpierw muszę zająć się mechaniką, bo tego wymaga harmonogram prac nad silnikiem. Nie jest jednak wykluczone, że za kilka miesięcy będziecie mogli nam przedstawić własne pomysły dotyczące nowości.

Wracając do głównego wątku:

Lokacje w Grze będą się dzieliły na 2 rodzaje:

1. Techniczno - fabularne, które wymieniłam wyżej (nad nimi, przynajmniej na razie, pracuję sama, kiedy będę mieć "szkielety" projektów, pewnie zwrócę się do Was z prośbą o opisy),
2. Fabularne - żadnej mechaniki; będą istniały dla wzbogacania klimatu gry; Gracze będą mogli je odwiedzić, aby poczytać sobie opisy (dlatego zależy nam, by były na wysokim poziomie literackim) czy też wprowadzić się w klimat widokiem ładnych grafik. Smile
Uprzedzając pytania - będzie sens ich tworzenia, ponieważ wszystko wskazuje na to, że wędrówka nie będzie zabierać energii (system wydatkowania energii będzie inny, niż dotychczas). Gracze więc (szczególnie ci fabularni) będą mogli zwiedzać Wasze lokacje, niczego nie tracąc.

Projekt takiej lokacji powinien zawierać:

1. Opis główny
2. Opisy "podlokacji" (np. budynków, jak pałac, czy dzielnic), jednak nie więcej niż 5 różnych)
- Wszelkie opisy powinny pasować do czasów po Wojnie o Pierścień, powiedzmy (bardzo wstępnie) do 200 roku 4 Ery. Nie mogę teraz podać dokładnej daty, od której ruszy fabuła Bruineny, być może będzie to rok 200, być może 500. Realia będą jednak takie, że mamy erę ludzi, rozkwitają miasta ludzi, którzy Wojnę o Pierścień wygrali, przegrani liżą rany i usiłują wyjść na prostą, Mordor jest w rozsypce, zaś elfów jest ledwie garstka i ich miasta nie cieszą się już dawną sławą. Tyle mogę napisać w tym momencie, nie żądajcie więcej.
3. Grafiki, jeśli jakieś fajne znajdziecie, choć nie są wymagane.
- Grafiki NIE MOGĄ być zdjęciami. Ponieważ chcemy, aby wszystkie obrazki w Grze były do siebie mniej więcej podobne, starajcie się wybierać obrazki, które będą wyglądać jak stylowe, kolorowe rysunki (ew. obrazy). Unikajcie obrazków czarno - białych, zdjęć, grafiki nowoczesnej czy zbyt abstrakcyjnej.
Szczytem marzeń byłyby grafiki na tzw. otwartej licencji (CC).

Jeżeli ktoś nie ma ochoty nic pisać, a ma jakieś źródła, z których mógłby dla Gry zdobyć same grafiki w klimacie Tolkiena, ale na otwartej licencji właśnie, jego pomoc będzie nieoceniona. Smile

Na razie to tyle. Choć nie sądzę, że mało. Wink


I druga wypowiedź:

Isengard - słusznie, bo umknęła mi ta lokacja. Fabularna byłaby na pewno bardzo potrzebna - o technicznej muszę porozmawiać z Marcinem. Wcześniej jednak muszę się zorientować, jak Isengard będzie mniej więcej wyglądał w czasie, kiedy ruszy gra, bo w tej chwili nie wiem, jak go zaplanować. Powinnam wiedzieć w ciągu kilku dni, wtedy wrócimy do rozmowy o lokacji i ustalimy, co dalej.

______________________________

A oto spis lokacji, które są gotowe w tej chwili lub wymagają jedynie szlifów:

Wieści, Kordegarda, Domostwa, Komeraże, Tablica ogłoszeń, Nan Curunir, Herbarium, Uzdrowiciel, Polana chowańców, Księżycowe Drzewo, Wieże Sklepowe, Metheadras, Plotki, Obóz Dunledingów, Laboratorium, Sklep "Pod Spadającą Gwiazdą", Krąg posągów, Bodega, Siedziba Rady Isengardu, Aedicula, Posągi , Siedziba Gildii Magów Gospoda pod 'Martwą Hydrą', Kuźnie, Spis mieszkańców, Skarbiec, Akademia Magii, Rzeka Isena, Biblioteka, Domy klanów, Obserwatorium, Chatka Wiedźmy, Portal

Gdy dowiem się więcej o planach co do Isengardu, napiszę tu.

Pozdrawiam
Piotr (Andaith)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gildiamagow.fora.pl Strona Główna -> Tablica ogłoszeń / Ogłoszenia klanowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin